söndag 24 februari 2013

Hej, hej!


Då det skedde en hel del förändringar i mitt liv under sommaren övergav jag bloggen tillfälligt. Jag kände helt enkelt inte att jag hade tid eller energi för den just då. Nu har jag kommit iordning med saker och ting igen och längtar ihjäl mig efter att få skriva och vara lite kreativ här inne. Hoppas ni är med mig igen.

Det som har hänt sedan i juni:
  • Har sagt upp mig från PR-byrån jag jobbade på och blivit egen igen, nu som varumärkeskonsult för mode- och livsstilsföretag. Så egentligen borde jag kanske döpa om bloggen till Stockholm Brand Girl istället ;-)
  • Har sålt ett av mina internetföretag, en modesajt, som köpts upp av en större mediekoncern och ingår numer i deras portal av samlade sajter. Jättekul!
  • Utvecklat mitt andra internetföretag, en utländsk stilsajt, och lagt fokus på att få in en stor investerare.
  • Inrett som en tok i lägenheten jag köpte vid förra årsskiftet 2011/12 men är fortfarande inte riktigt färdig. Började ju lite lätt här, här, här, här och här, men det tar alltid sin tid att bo in sig helt och hållet och att hitta de rätta kombinationerna.
  • Brutit upp från ett förhållande och levt singelliv ett tag. Har gått helt okej hittills ;-)
  • Börjat jobba med ett nytt projekt tillsammans med ett tv-produktionsbolag som kommer att bli helt klart i november. Ska bli spännande!
  • Lärt känna nya människor varav en av dem numera hör till mina bästa vänner, trots att vi bara känt varann i mindre än ett halvår!?! Konstigt, men underbart, att man kan klicka med någon så snabbt.

Kommer att fortsätta bloggen i samma anda som innan, blanda business & pleasure, och ta mig an mina favoritområden entreprenörskap, marknadsföring, varumärken, mode, inredning, design, träning, hälsa och böcker jag läst – alltså allt som ingår i min vardag. Hoppas ni fortsätter att titta in här.

Puss på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar