torsdag 28 februari 2013

Vad har hänt med Alice + Olivia?



För några veckor sedan var jag i New York på New York Fashion Week. Eftersom jag numera endast jobbar med kundföretag inom mode- och livsstil känner jag att jag har hittat tillbaka till det jag tidigare saknade då jag jobbade på en PR-byrå med alla möjliga typer av kunder (vissa som inte intresserade mig alls).

Hur som helst så är jag ett stort fan av Alice + Olivia. Jag har en hel del plagg från det märket som jag bär både till vardags och fest. Den här klänningen till exempel är en av mina favoriter som jag hade på nyår och trivdes galant i. Jag har även en chockrosa peplumkjol som jag burit otaliga gånger under det här året. Nu var jag på deras visning där fina Stacey Bendet visade upp deras Fall 2013 ready-to-wear-kollektion som tyvärr kändes ganska grå, trist och faktiskt till och med tråkig. Saknade det som känts ”chic” i deras andra kollektioner. Blev tyvärr grymt besviken, men ni kanske tycker annat. Ni kan kolla in den själva här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar