onsdag 27 februari 2013

Two sides of every story

Den här bilden säger en hel del om mig; har precis inhandlat två av mina absoluta favoritmagasin och myser nu i soffan med dem och en kopp te. Fast Company, en amerikansk affärstidning som fokuserar på företag, teknik och design och så svenska Daisy Beauty som fokuserar på det senaste inom... skönhet och make-up. Båda de här sidorna måste få ta plats i mitt liv och jag låter dem få lika mycket utrymme. De senaste åren har jag hittat en bra balans mellan det yttre och det inre och mellan ytlighet och djup och det funkar för mig. Kanske skriver mer om det någon annan gång. 

Idag har jag haft ett jättebra möte med ett företag som jobbar med ledarskap och coaching. Ett litet team med kvinnor och män som alla haft långa karriärer i ledningsgrupper och styrelser och som nu använder all sin samlade kompetens till att hjälpa andra företag att lyckas inom olika områden. Jag älskar verkligen att omge mig med professionella och inspirerande människor. 

Var uppe redan klockan 6 i morse (tidigt för att vara mig) för att hinna med gymmet innan en fullspäckad dag och är därför hemma ganska tidigt. Skönt med egentid. Ska läsa lite i mina nya magasin nu och sedan laga en god LCHF-middag. Lägger kanske ut receptet senare om det blir lyckat. 

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar