måndag 17 juni 2013

End of the day

Har haft en produktiv dag idag. På kontoret jobbar vi för fullt med att förbereda inför ett pressevent på torsdag med en av våra största kunder, ett modeföretag med trendiga och exklusiva herrkläder. Allt ska bokas, fixas och beställas - lokal, mat, presentationsmaterial, blommor, serveringspersonal, you name it. Som den kontrollfreak jag är ser jag gärna att vårt team har allt klart med flera dagar till godo och jag tror faktiskt vi har lyckats ganska bra med det den här gången också.

Var på gymmet i morse som vanligt och ikväll har jag hunnit med en powerwalk och en kort meditation. Får så himla mycket energi under sommarperioden som jag försöker utnyttja så mycket som möjligt. Nu sitter jag uppkrupen i soffan och kollar in Issey Miyakes SS13RTW-kollektion. Älskar de tekniska elementen i hans design och hur de invecklade tygerna, de intrikata tillskärningarna och mönstren gör att plaggen nästan känns utomjordiska. Vill verkligen försöka beställa något från dem i sommar. Det här är mina favoriter:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar