söndag 16 juni 2013

Waiting for changes

Satt och reflekterade lite över livet och kom att tänka på den här bilden från Vogue, en av mina absoluta favoritbilder på vackra Naomi. Bilden avspeglar lite hur mitt liv känns som just nu - svart och vitt utan några som helst gråzoner. Det händer en massa saker just nu, jag inväntar en hel del roliga och spännande förändringar i mitt liv som framför allt gäller jobb och karriär. Eftersom jag är en person som gärna föredrar att saker och ting sker snabbt och effektivt så blir denna väntan lite av en berg- och dalbana för mig där jag känslomässigt kastas fram och tillbaka, upp och ner, om och om igen. Det är en spännande tid och jag har redan gjort mitt val, så jag vet precis hur jag vill ha det och hur framtiden kommer att se ut. Det är nu, inte aldrig, och jag är 100% förberedd att ta emot det som kommer till mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar