tisdag 29 november 2011

Bäst idag

  • Ledde ett tretimmarspass medieträning (första passet av fem) med representanterna för ett av byråns nya kundföretag. Det blev en jättebra start samtidigt som vi hade hur kul som helst – nu kör vi!
  • Allt bokat, planerat och klart för vår resa till Schweiz över jul. Det kommer att bli magiskt!
  • Läser boken ”Hundra år av ensamhet” och kommer till nya insikter. En mycket trevlig upplevelse.
  • Fick slutligen en lucka i mitt pressade schema (det är mycket nu innan jul) och lyckades boka in en session med min coach som jag har fått genom jobbet som en löneförmån. Med hjälp av henne tar jag mig framåt och uppåt.
  • Fick en glad nyhet från en vän om en efterlängtad graviditet. Gläds så otroligt mycket med dem
  • Har insett att PowerPoint kan användas till allt – precis ALLT! Revolution!

1 kommentar:

  1. Hahaha, ja Powerpoint äe verkligen the sh-t! :-)

    SvaraRadera