söndag 27 november 2011

December plans

Oiu_large

Jag har precis kommit hem igen. Efter brunchen gick vi vidare hem till en vän som höll en liten förstaadventsfest. Den här helgen har jag mest planerat. Det kändes skönt med en relativt lugn helg och eftersom jag hade en hel del jobb att göra så passade det bra. Det är snart december och det kommer att hända en hel del innan det nya året är här. Vi reser bort över jul och har äntligen bokat flygbiljetter och förnyat passen.

Men innan dess ska jag och två vänner ha ett cocktailparty (istället för glögg som alla har så här års). Inbjudningarna gick ut för ett tag sedan och idag på brunchen planerade vi det sista med catering och dekorationer.

Sedan kommer även en vän från Los Angeles hit och hälsar på. Hon har aldrig tidigare varit i Sverige och har bett om att få uppleva en kombination av shopping och kultur, så jag har lagt upp ett gediget program som vi ska hinna med på sex dagar.

2011 har hittills varit ett fantastiskt händelserikt år. Inväntar nu 2012 med spänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar