söndag 10 mars 2013

Everyday is special with Chantal Thomass

Jag blev inte precis ledsen då jag för några månader sedan uppmärksammade att mitt favoritmärke bland underkläder, Chantal Thomass, börjat säljas på NK. Tidigare har jag mest köpt det när jag varit utomlands och jag älskar verkligen mixen av Riviera, dekadens, flirtigt, chict och elegans som märket utstrålar. Jag håller med om det där många anser att om man är snygg under så räcker det att man drar på sig en enkel t-shirt och ett par lediga jeans, man känner sig fortfarande välklädd. 

Gillade och log åt den här texten på Cecilia Blankens härliga blogg som jag följer, där hon tvärtemot mig, med glimten i ögat, tycker att det är lite av ett helgerån. Själv tror jag på det här talesättet:
"Burn the candles, use the nice sheets, wear the fancy lingerie. Don't save it for a special occasion. Today is special."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar