fredag 1 mars 2013

The perfect suit



Som jag skrev tidigare så jobbar jag numera från eget företag som varumärkeskonsult för mode- och livsstilsföretag. Känns kul att vara tillbaka och delta på modeveckorna som jag haft uppehåll ifrån i några år då jag jobbade med PR på en svensk byrå som jobbade med alla möjliga kunder. I år har jag varit i New York, London och Milano på Fashion Week. Det mest intressanta är inte alltid modeshowerna utan även alla människor i omlopp. När vi var på Burberry Prorsum Fall 2013 RTW-visning trängdes alla kring Rosie Huntington-Whiteley som såg helt fantastisk ut i kostym från samma märke.

I vår siktar jag på att hitta en liknande kostym att bära till vardags på jobbet. Vill antingen ha en i rött eller rosa. Älskar verkligen den chockrosa tonen som kommer nu i vår och har redan hittat riktigt bra alternativ på mitt svenska favoritmärke Tiger of Sweden och på By Malene Birger. Ska prova ordentligt i helgen och hoppas på att någon av dem passar mig. Våren here I come!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar