söndag 11 december 2011

A decadent night


Igår var det äntligen dags för vårt cocktailparty (istället för en av denna månads otaliga glöggfester). Det blev en förtrollande och gick från glammigt chict till total dekadens. Det blev lite House of Elliot-känsla över det hela. Jag rekommenderar verkligen att hyra en hotellsvit om ni planerar att ordna fest, det ger en sorts avslappnad hemmakänsla samtidigt som det känns festligt – en perfekt kombination av två världar.

Festen slutade inte förrän sex på morgonen och idag har jag sovit länge, för länge. Efter det åt jag en lång brunch tillsammans med min finaste vän som varit här och hälsat påett tag. Efter att jag lämnat av henne på flygplatsen åkte jag hem och invigde min nya yogamatta (skönt att få igång kroppen efter alla drinkar och sena timmar) och nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp te, några lussebullar och The Notebook på DVD:n. Hoppas du har en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar